should you just be yourself when talking to girls

yo whaddup its f-close frank. check this out today im gonna talk about one of the worst pieces of game Advice ever. Its called ‘just be yourself’. dont do it son

Heres the problem with just bein yourself. If you arent getting chicks by bein your self, your probably a AFC (average frustrated chump) and you suck so why would you just be yourself. you gotta be BETTER than yourself. here’s how

1. Pretend like you dont suck. If youre a AFC you gotta fake it till you make it. even if youre feelin like a chump you gotta hide that shit bro. just act like the man long enough &trust me you WILL be the man evenshually. shit is science for real
2. Just bein yourself is hella dumb. you cant be tellin chicks “yo check this out but do you like video games. Im hella good at Call Of duty. you tryna play COD or what”. Hell no bro thats just being yourself but you suck. Chicks are gonna think your a nerd. try this instead “yo whaddup its f-close frank. check this out later I’m signin up for brazillion jew jitsu &gonna kick hella ass but are you tryna do some coke or what”

3.make sure you got some coke tho otherwise she will know for shure youre bullshittin her.

3.Do shit like lift weights in the Gym or get good at surfing or some shit so your acshually cool &you dont gotta fake being cool. that way once you stop suckin you can just be chill which is like bein yourself but better than you used to be. thats called self Improvement

anyway for real tho dont be your self be way better. chicks love it son get out there &get that pussy. Heres some big fake tits

these tities are bein better then themselves (fake)

these tities are bein better then themselves (fake)

check out jason capital &learn how to be a legit PUA