how to get rid of genital Warts

yo whaddup its f-close frank. check this out sometimes if your a legit Playa  you get shit on youre dick. my boy  pedro was all like ‘yo frank check this out i got genitel warts on my dick. how do iget rid of em’

i never had genital warts but that shit hella sucks bro

had to hit up my Dad which as you kno is a old school playa. im all ‘yo dad how do you get rid of  genitel Warts.” hes all bitchin tellin me to stop fuckin skanks but for real tho my dick is hella ok its pedro thats fuckin up. dads all like “no surprise playa pedro smashes out some hella nasty hos. tell him hes gotta soak his dick in some bleach. not that shit you get at the groshery store im talkin the hella good bleach from wal mart”

i hit up pedro &im like ‘yo bro dad says put youre dick in some bleach thats gonna clean up youre dick hella Fast”

so he calls me up later &hes all like frank you fuckin pendeyho my dick is all fucked up from bleachin it &the warts are still there. you fukced up son”

so i guess i dunno how to get rid of Genital warts but for sure the way to NOT get rid of em is to put bleach on your e dick. dont do it son you will for shure fuck youre dick up

heres some tits

hot blonde on bed with big fake tits

follow us on twitter for std removin tips @bangsomechicks

check out bang

how to dump a chick without her goin crazy & stealin all your shit

yo waddup its f-close frank. check this out if you are a legit PUA your gonna have to dump a lot of chicks because fuckin the same chick every day gets boring. you gotta be carefull other wise a chick will get all coked out &key the word “frank is a asshole’ on daves car or some shit. daves still pissed not my falt playa she was dumb as fuck besides dave drives a 1992 nissan sentra its a piece of shit anyway.

anyway when your gonna dump a chick DO NOT DUMP HER WHILE SHES ON COKE. like i said she will key daves car. make sure she is not drunk or high but if your gettin dump anxiety (kinda like aproach anxiety ) you can get a little fucked up first. i like to smoke a bowl so im chill.

heres the secret to dumpin a chick hella easy. make shure shes NOT at your house then text her that you have hurpies (even if you dont its ok to lie) garanteed she wont ever come over again unless she says she has hurpies already then you need to get youre dick checked playa.

for real tho dont really get hurpies just to dump a chick

hot tattooed blonde full sleeves big tits

 

follow us on twitter @bangsomechicks